1 november 2017

Hektiskt månad.

Vad händer med min blogg? Jag har inte bloggat på en evighet och håller mest till på Instgram, men jag vill gärna komma igång och blogga igen..

När jag började och blogga 2010, försökte jag skriva varje dag och jag tyckte att jag hade så mycket att skriva om(till och från) och det är verkligen roligt att kunna gå tillbaka och läsa mina tankar och händelser. Måste rycka upp mig helt enkelt!

...

Oktober har varit helt galet!! Vi har haft massor(!!) av släkt på besök och det har verkligen varit back-to-back. Sista gänget åkte hem i måndags morse och nu har vi ett par veckors "vila" innan bästa vännen och min älsakde familj kommer på besök i november och december och som vi längtar och väntar..

Oktober månad bjöd oss på en fantastisk karibien kryssning och lite egentid för mig och min andra hälft. Vi fick också besök från släkt i New Mexico och Alabama, och hann med ett fint, men kallt besök till Disney World. 

Nu är vi tillbaka i "vardagen" igen och det känns faktiskt riktigt bra, men vi är otroligt trötta. För två veckor sedan så tog jag min influensa spruta och igår var det Everest tur. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)