8 juni 2017

7 dagar.

God Morgon fina vänner!

Vi är mitt uppe i frukosten här, så jag passar på att blogga lite. Jag hade planerat att ta med Linus och Everest på en morgonprommis, men vädret gjorde att vi fortfarande väntar..

Det har regnat varje dag den senaste veckan och Florida behöver verkligen det efter all torka som varit under våren.

I vilket fall, så är det bara en vecka(!!) kvar tills vi åker hem till Sverige och det börjar så smått att sjunka in. De senaste veckorna har bara flugit fram och det har verkligen gått nonstop med flytt och allt.

Nu på förmiddagen ska jag åka till AUDI, där vår bil har blivit servad och sedan vid lunch har jag lite ärenden att uträtta samt att möta Jasmine med familj, innan de reser till Peru över sommaren.

Önskar er alla en fin torsdag!



Lillan fick en ryggsäck att ha ombord på flyget, så söt.

2 kommentarer:

  1. Sötaste lilla tjejen med sötaste ryggsäcken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon blev så stor på en gång. Lilla gumman. Första utlandsresan. Det är stort.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)