12 maj 2017

Orlando Eye & Cinco de Mayo.

Hej fina vänner.

Jag har blivit så himla dålig på att blogga och även kommentera. Jag har kikat tillbaka på min blogg de senaste åren och tycker att jag hade massor att skriva om och längtade tills jag flyttade till USA. Nu när jag väl är här och har bott i USA ett par år, så känns det som om jag har N A D A att skriva om. Bloggtorka igen..

Jag gjorde ett test på besökstoppen, för ett tag sedan, där man kunde se vilken typ av bloggare man var och jag tillhörde kategorin som använder bloggen som en dagbok. Kanske det..Jag ska försöka skriva mer, för jag saknar det.

Om en liten stund ska jag och Evie möta upp Ken på en restaurang, då hans jobb har ett farewell party för en av deras kollegor och även en gemensam vän till oss. Skönt att slippa laga till middag!

..

Förra fredagen var vi tillsammans med min svägerska Alyse till The Orlando Eye med omnejd. Vi hade förbokat biljetter och började dagen med ett besök upp vid Orlando Eye och själva turen tog ca. 23 minuter och det var en jättekul upplevelse och roligt att se mer av Orlando.

Sedan tog vi en lunchpaus följt av besök till SeaLife Aquarium och Madame Tussaud's, då Alyse aldrig varit där. Mycket skratt och en perfekt dag. 
Det var också Cinco de Mayo, vilket innebar massor av folk, dock inte crowded, mat & dryck samt musik för hela slanten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)