1 maj 2017

En morgon i maj.

Sköna maj välkommen till vår bygd...allt jag kan på den sången

Godmorgon från vår sida av världen. Jag sitter med min andra kopp kaffe och väntar på att Everest ska äta upp sin frukost och hon tar sin lilla tid..skruttan.

..

Jag fick en fråga av min andra hälft igår, om vad jag önskar mig i födelsedagspresent .. och jag kan väl säga att mina förlag går i anti-rynk krämernas tecken .. ultimate eye cream .. illuminating eyecream .. jaa typ så.

Skämt å sido..men det sista året har varit jobbigt med flytt till ny delstat med allt vad det innebär, dela livet med en toddler samt att det är väldigt emotionellt att ha sin familj så långt bort när något händer.

Det känns som jag har åldrats otroligt mycket det senaste året, men framtiden är ljus och vi blickar framåt..

Maj har mycket roligt att bjuda på .. födelsedagar, besök från Alabama, closing date av vår nya hus.

Panama City, FL.

2 kommentarer:

  1. Hej, jag är också en ex-karlskoging och därför känner jag ett visst band med dig! Ville bara skicka lite styrkekramar till dig fina Madeleine! /Eva

    SvaraRadera
  2. Hoppas att saker och ting faller på plats. Nog förstår jag att det är otroligt tröttsamt med en stor flytt, och ny stat och rubbet.
    OCH därtill familjen så långt borta.
    Kramar!!!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)