20 april 2017

De tidiga morgontimmarna.

Idag blir det många koppar kaffe! Morgontimmarna har varit ... skit!!

..

Jag har vaknat vid 4-tiden i ca. tre dagar på raken nu och jag har svårt att somna om igen. Samma visa i morse och när jag äntligen kommit till ro, så vaknar jag med ett ryck av att Linus kräks i vardagsrummet..NEEEEEJJJJJ!

..

Tillbaka i sängen efter att snabbt ha sanerat mattan och där börjar först Linus mage föra oljud ifrån sig, så jag fick i all hast öppna en liten yoghurt för att lindra hans mage, kraken och kort därefter börjar grannen aka. Mr. 6:45am(numera 5am-guy)att stöka runt på övervåningen..BRÖÖLLL.

Vid 5:45 ringde Kens väckarklocka och jag hade nog lyckats slumra i en halvtimma. Känner att det kommer att bli en lång dag. Får ta en tupplur, när Evie vilar nu på förmiddagen.

Nu en promenad med gänget och sedan .. mer kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)