11 mars 2017

Revolt i tvättstugan.

Hej fina vänner!

Hoppas att ni har en bra och trevlig lördag? Hittar ni på något spännande?

..

Ken jobbar extra nu i helgen, dels för att jobba in lite tid som han förlorande när han var i Texas med flyttfirman och tömde vårt hus, men också för att spara timmar inför vår semester.

..

Idag är det jag som sköter tvätten och jag h a t a r tvättstugan och vi saknar vår tvättmskin och tumlare sååå mycket!

Det som verkligen fick bägaren att rinna över var förra veckan, då jag hade tvättat en maskin med handdukar och stoppade dom i en av de sex torktumlare som finns i tvättstugan närmast oss. 45 min senare gick jag för att plocka ut tvätten bara för att upptäcka att tvätten i stort sett bara var ångad och om än blötare än när jag la in dom. WTF!!

Jag gick till receptionen och var så grinig och talade om att jag just spenderat 1,50$(inte mycket dollars, men om man måste åka extra till banken för att få ut quarters, så är det a big deal i slutändan) och att tvätten var dyngblöt varpå jag fick ett ..."oh I am sorry" tillbaka och personalen verkade helt oberörda.

De skulle skicka dit killar som skulle kolla över torktumlarna, men detta har inte blivit gjort ännu, så Ken och jag skrev en suuuurrrr lapp och satte på de maskiner som inte fungerade. Baam!

Igår var de två stycken som var där och jobbade med maskinerna..

2 kommentarer:

  1. Så jäkla dåligt av dem att inte hålla efter utrustningen, men skönt att de fixar det - tillslut...

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)