2 mars 2017

En sammanfattning av Februari.

Hej vänner!

Idag har jag varit till banken och uträttat lite ärenden varpå Everest fm vila vart lite försenad, men hon somnade som en stock efter lunch.

För att göra kvällens middag lite enklare, så fick det bli en mustig köttgryta i slowcookern. Så smidigt och gott.

Igår lagade jag iordning lasagne och döm av vår förvåning när Everest åt upp en hel portion MED köttfärs och allt. Jag gjorde den extra krämig och med massa ost och det gjorde tricket. Vi vart så glada och lillan blev mätt i lilla magen.

..

Februari har kommit och gått, så här följer mina 9 favvisar från Instagram.


Februari bjöd oss på fint väder och massa bus, besök till Disney Springs, besök från släkt och en familjeweekend till Hilton Tuscany Grand Resort.


4 kommentarer:

  1. Åh, jag förstår Everest - en god lasagne går ju inte att motstå.�� Det låter som att februari var en fin månad för er med mycket trevligheter att se tillbaka på.☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Februari gick jättefort och det känns som vi hann med massor, både roligheter och magsjuka haha. Skämt åsido, det var en fin månad.
      Kram

      Radera
  2. Ja, den lättnaden när barnet äter, hihi!! MINNS hur det kändes!
    Trevlig feb har du haft, och jag hoppas att mars blir lika bra för er. Nytt hus snart?
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen en lättnad, så himla skönt. Månaderna går fort och det gäller verkligen att uppskatta det positiva! Vi ska börja kika på hus nu i mars/april. Vi har tre månader kvar på kontraktet i lägenheten och har ingen lust att betala flera tusen dollar för att avsluta det i förtid. Nu kan vi kika i lugn och ro, ska bli spännande.
      Kram!

      Radera

Skriv gärna några rader! :)