16 mars 2016

Are you f'n kidding me?!

Brööl!! 

Jag hade tänkt mig en lugn och stilla stund i solen med en espresso och en bit Daim som jag fick i ett paket igår. Så härligt efter att jag lagt Everest för sin vila. Ha, glöm det!

Vår Roomba var programmerad att börja sin städrutt för en stund sedan och jag tänkte inte så mycket på det, förens jag kikar ut ur fönstret i Everest rum när jag håller på och byter blöja och ser vår Roomba komma körandes förbi fönstret och rakt över en färsk skithög som Linus precis lagt! 

Dammsugarh*****t hade lyckats ta sig ut på terrassen och ut på gräsmattan .. ganska imponerande ändå, men iallafall. Så det var bara att plocka isär dammsugaren och göra rent den...


Hur lyckas jag?! :'(

3 kommentarer:

  1. Fyyy!=/ Tur det gick att ta isär den...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Krävdes lite teknik, men det gick att göra ren tack och lov!

      Radera
  2. Nej men fy fan :(
    Alltsa varan Roomba har sitt eget lilla liv har hemma.

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)