30 december 2015

Att ta tjuren vid hornen.

Jag har skjutit på det länge nog, men jag känner att det är dags för ett tandläkarbesök. När vi bodde i Fort Worth, så testade vi två olika kliniker innan vi flyttade.

Den ena låg på andra sidan staden och det var den vi tyckte bäst om och sedan testade jag en klinik som låg nära området där vi bodde, men den tandläkaren ville jag inte tillbaka till .. de hade mani på att plocka ut mina två sista visdomständer trots att det inte är något fel på dom. Tack, men nej tack!

Det har nu gått ungefär ett och ett halv år .. oops, så jag behöver verkligen göra ett besök. Både Ken och jag har nu bokat tid hos en tandläkare här i Granbury, i mitten av januari och kliniken har fått 4,9 av 5 möjliga i omdöme.

4 kommentarer:

  1. Skönt att ha det gjort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var skönt att ha det bokat, men jag vill helst inte veta statusen för jag kommer säkert att ha hål..fy! :(

      Radera
  2. Det vill min tandläkare också göra. Jag har aldrig haft problem med dom men det ska alltid tjatas om det. Varför är de så pigga på att plocka bort helt fungerande kroppsdelar här?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag orkar verkligen ta den diskussionen med tandläkaren igen och hoppas att han är bra och inte lika krävande på den fronten...den andra var helt hopplös!! :(

      Radera

Skriv gärna några rader! :)