9 november 2015

Gnälligt och kinkigt!

Äntligen har jag fått lite mat i magen .. sen lunch .. allt kommer efter idag. Sen och seg start på dagen efter nattens ammande.
Everest har varit väldigt gnällig hela förmiddagen och verkar inte komma till ro och jag har testat allt. Vi har testat att amma, byta blöja, försöka vila och sova, spendera tid i babygymmet, men inget fungerar. 

Men plötsligt händer det .. Jag körde igång en film för att ha lite bakgrundsljud samt jaga efter vår Roomba som höll på att smita ut på terrassen och nästa gång jag kikade till Eve, så sov hon. Halleluja! Nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan ta itu med disken samt ge Linus lite egentid.

2 kommentarer:

  1. Jag tror att du har det rätt bra där hemma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har det lugnt och skönt här hemma, men ibland blir det jobbiga stunder.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)