5 september 2014

happy friday.

God eftermiddag på er!

Hoppas alla har en bra fredag hittills. 

Jag har haft en mysig förmiddag med mamma och pappa. Efter frukost så åkte vi först till mitt jobb, så de kunde se vägen jag åker varje morgon och naturligtvis vilka otroligt vackra byggnader som jag jobbar i. Tyvärr hade jag glömt bort att på fredagar öppnar inte museet förrens 12, så vi kommer åka dit senare under nästa vecka. Oh well... :)

I närheten låg det ett Super Target, där vi handlade på oss lite inför helgen. Vi ska laga mat tillsammans, vilket jag tycker är jättemysigt. Det blir det en fläskfilé gryta med ris och klyftpotatis. En av våra favvis-rätter hemifrån.  Men innan dess lite chillax med skumpa och jordgubbar!

Vi kikade också in på Marshall, där både mamma och jag hittade fina tunikor och tröjor som fick följa med hem.

En snabbis förbi Whataburger(en upplevelse i sig för mina föräldrar) och sedan hem till en väntande liten kille. Nu sover alla middag utom jag som fick lite tid till bloggande.

Tunika från Dalia Collection.

Söta goda jordgubbar till bubblet ikväll.

4 kommentarer:

  1. Visst är det kul att visa sin vardag för gäster "hemifrån"!

    SvaraRadera
  2. Mmm fläskfilegryta! Så gott! Och svenskt ;)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt för Lasse och Gunilla att se var du bor och vart du jobbar. Hoppas att ni har det bra och hälsa så gott. / Lena

    SvaraRadera
  4. Åh, Super Target! Dit vill jag nästa gång jag hälsar på!:-) (Tänk så praktiskt för Ken - Target och donuts så är vi nöjda & glada;-) ) /Jenny

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)