13 juni 2014

Evakueringsövning.

Idag skulle jag egentligen vara ledig, men igår fick vi reda på att vi skulle ha en obligatorisk evacuation-drill  på museet.

Så idag vid 11-tiden åkte jag till jobbet och mötte upp alla. Otroligt vad många som jobbar på Kimbell. Vi som hade blivit inkallade på vår lediga dag kunde ha vanliga kläder på sig vilket var skönt.

Övningen gick bra och vi var klara på 40 minuter. Skönt att få betalt för en timma :)

Nu är jag hemma igen och ska strax åka och klippa samt slinga håret.

Hoppas alla har en bra fredag!

Bild lånad från Google

2 kommentarer:

  1. Jag var på brandövning för några veckor sedan och det var väldigt nyttigt att friska upp kunskaperna. Bonus att få betalt för något så viktigt.

    Hoppas du blev nöjd med håret och att du unnade dig en facial! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Övningen gick bra och absolut viktig utifall evakuering blir nödvändig pga. brand eller oväder.
      Jag fick inte samma frisör som jag brukar gå till pga. bokning i sista minuten, men jag vart jättenöjd.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)