9 oktober 2013

Beställning av biljetter...gaaah!!

Jag blir galen!!

Så mycket tankar som snurrar runt i huvudet, mycket som ska organiseras. Jag får huvudvärk..

Bokning av tåg, buss och hotell. Två turer till Stockholm väntar och det gäller att hålla datumen isär och i ordning.

På läkarundersökningen i oktober ska jag dit enbart över dagen. Men dagen innan intervjun åker jag och Jenny till Stockholm och stannar på hotell för att verkligen komma i tid till ambassaden.

Ska också hinna klämma in ett besök hos min bror på Stora Essingen om två veckor..

Buss nr.1 Stora Essingen

8 kommentarer:

  1. Nu händer allt på en gång! =) /Penny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Först inget sedan allt - precis som vi sagt. =)

      Radera
  2. Låter spännande och kul. Hoppas du får ihop logistiken. Lycka till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det kommer att behövas. Tankarna far runt i huvudet men jag tror att det kommer att bli bra i slutändan.

      Radera
  3. va bra att ni stannar over i Stockholm for intervjun. Du behover vara pa ambassaden nastan tva timmar innan din tid ar. Det ar en LANG ko! Jattekul att det hander nagot och forhoppningvis sa kommer du snabbt over till USA nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade vi planerat sedan länge. Kommer bli väldigt stressigt annars eftersom jag bor ca. 3,5 timmar från Stockholm. Tack för tipset om köbildning, det hade jag nästan väntat mig. Känns kanon att det rullar på, men jag kan inte slappna av förens intervjun är över..

      Radera
  4. Många resor blir det.
    Snart kanske du kan boka biljett hit också!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fram och tillbaka till Stockholm, men det kommer gå bra. Börjar dock bli såå nervös inför allt och jag kan inte koppla av förens intervjun och allt är avklarat. Tänk dagen då jag kan boka biljetten tillbaka till USA - happiness!!

      Radera

Skriv gärna några rader! :)