10 augusti 2013

Börjar vi se ljuset i tunneln?

Kan det stämma att det verkligen börjar att hända saker på immigrationsfronten?!

Vi har väntat, väntat och väntat och nu börjar det äntligen hända något.

Idag var jag iväg och tog bilder enl NVC's alla restriktioner och det gick bra..hoppas jag.

Nu inväntar jag personbevis och utdrag ur brottsregistret plus att jag ska fylla fler(!!) dokument online tillsammans med Ken i helgen. Kul..not.

Hoppas verkligen få iväg allt nästa vecka eller veckan därpå.. =)

Är ni med på resan, för nu köööör vi!


6 kommentarer:

  1. Jaa det närmar sig!! :) heja på med evighetsgöran (de jäkla papprena!! Snart så! Jag tippar på ett Green Card innan jul <3 puss på er

    Jenny - mammaliv i Nashville
    Http://Jennybenny.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh vad go du är! =)

      Jag hoppas verkligen att det blir klart innan vintern, vill bara vara tillsammans med mitt hjärta nu!! Nyfiken på din nya bil förresten ;)

      Radera
  2. Vad krångligt allt verkar nu när allt går via USA och inte Stockholm! Inte undra på att det tar tid. Men snart så!! Äntligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns väldigt onödigt!! Först över till USA för att sedan skickas tillbaka till Sverige.

      Radera
  3. Antligen!!!! :) Ska bli spannande att lasa om din resa over till Texas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trots att det är med små steg hela tiden, så känns det verkligen som vi är på väg och att jag snart befinner mig i Texas! =)

      Radera

Skriv gärna några rader! :)