4 maj 2013

Update

Hi guys!

Hoppas att ni har en bra lördag allihopa. Jag har mått sådär under dagen...huvudvärk och förkylningskänsla, men det börjar tack o lov att gå över.

Jag har pratat med Ken i omgångar i stort sett hela dagen och det känns underbart och alla sjukdomskänslor blir som bortblåsta när jag ser och hör honom.

Förresten gick Kens intervju riktigt bra förra veckan och han ska ha ytterligare en till nästa vecka! WOOHOO!! 

Vi är jätteglada och hoppas innerligt att det går vägen. Kan inte låta bli att bli så exalterad!!

Fick också ett e-mail med en bekräftelse på att USCIS hade tagit emot vår request för expedited visa. Tydligen så hade Kens request kommit bort i februari ?!, men vi skickade in den igen och denna gång tillsammas med den tidigare ansökan som bevis. Nu jäklar liksom!!

Snart är det dags för mig att bli ett år äldre och idag ville Ken prata med mina föräldrar utan att jag fick höra samtalet...hmm undrar vad som är på gång..?!

10 kommentarer:

  1. ååååh!!! Jag blir verkligen glad ända ut i tåspetsarna av att läsa detta. Ja nu jäklar är det dags altså!! Så spännande!! <3

    SvaraRadera
  2. Nu jäklar! Nu händer det grejor! Håller tummarna hela vägen från San Diego!

    Kram
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir så glad och hoppar till för minsta antydan till att något börjar hända och jag hoppas verkligen att det går vägen denna gång.
      Ha en bra dag!

      Radera
  3. Ah, hoppas det lossnar nu och du kan komma ivag snart! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varje litet pyttesteg i processen känns helt underbart! Hoppas hoppas att det börjar hända saker...

      Radera
  4. Vi är många som nu håller tummarna för dig och din man! Nu löser det sig säkert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för fina ord! Känns jättebra att ha ett sånt stöd från alla.
      Ha en fin dag!

      Radera
  5. Men åh, nu lär det äntligen hända det grejer! Tänk att dom tappat bort den! Håller tummarna för en amerikansk jul för dig i år.=)

    SvaraRadera
  6. Men, hade de tappat bort den!!! Håller tummarna för ett amerikanskt julfirande för din del i år! Och Halloween och Thanksgiving!=)

    SvaraRadera
  7. A vad kul! Hoppas hoppas hoppas!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)