16 maj 2013

Stolt.

Intervjun igår verkar ha gått bra, men det är svårt att veta hur de tänker eller hur? 

Ken tyckte så iallafall och vi är avvaktande, då vi har varit i denna sits allt för många gånger nu.

Intervjun fick bli via konferenssamtal vid 20-tiden igår svensk tid och det var fyra stycken från LM som intervjuade honom och de ställde både tekniska frågor samt hur han arbetar som chef och hans inverkan på arbetsgruppen och det hela tog en timma.

Nästa vecka skulle de höra av sig till honom och det känns som vi är väldigt nära mållinjen nu..hoppas så mycket på att detta går hela vägen! 

Vi pratades vid en stund innan det var dags för Ken att jobba och jag var bara tvungen att tala om för honom hur stolt jag är över hans envishet att hitta ett bra jobb samt hans enorma kämparglöd.

Tack för allt er pepp - har sagt det förut, men det tåls att nämnas flera gånger om!

Coming soon to a state near you =)

7 kommentarer:

  1. Detta är så spännande att jag snart smäller av! Kan inte tänka mig hur ni känner. Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta går vägen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du! Jag blir så glad av era kommentarer och jag hoppas att jag snart befinner mig i USA tillsammans med Ken.

      Radera
  2. Nu så håller vi tummarna! Vart i USA bär det av om han får det här jobbet?

    Jag brukar säga, Good things happens to good people

    Kram från Minnesota

    Marie S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill så gärna berätta, men jag håller lite på det tills vi har lite mer garanterade svar. Hoppas att du förstår =)
      Han får svar nästa vecka och jag hoppas verkligen att han får ett JA!
      Trevlig pingst helg.

      Radera
  3. Yes, I hope you are coming to a state near me!!
    Snart, snart.
    Håller tummar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar tills vi får reda på vart vi hamnar...USA är stort =)
      Håller tummarna för nästa vecka.
      Trevlig pingst!

      Radera
  4. Oooo vad spännande!! Håller tummarna! Hoppas verkligen på att det blir ett positivt svar. Ken ska vara stolt över sig själv som kämpar på och håller modet uppe!!!! Det verkar svårt att få ett bra jobb (då menar jag ett jobb med benifits) fortfarande, i alla fall här i Maine. Owen har inte lyckats än. Folk säger att arbetsmarknaden börjar rätta till sig nu, så det är väl bara att hoppas. Det kommer gå jätte bra för Ken och dig! Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)