27 april 2013

Intervjuverna

Jag vill ogärna skriva saker på bloggen som inte är 100 % än. (Har lärt mig genom åren och allt blir väldigt awkward..)

Men jag vill ändå dela med mig lite av vad som händer just nu efter att det stått stilla med allt så länge. Ni som följt oss, vet hur vi kämpar!!

Trots att vi inte har fått några svar än och vi har ingen aning om vad som kommer att ske den närmsta tiden, så kan jag berätta att Ken hade två intervjuer denna vecka.

Ett var för LM och det andra var för ett helt annat företag och det lutar åt att båda företagen vill ha kontakt med honom igen. Jätteroligt om det stämmer! Och delstaterna där jobben finns känns okej.

Jag är så glad för hans skull, men gör så ont i hjärtat varje han får ett nej. Hoppas verkligen att det går vägen denna gång.

Ett stort plus var också att ytterligare en koncern inom LM tog kontakt med honom i onsdags.

Ett problem som verkar dyka upp allt som ofta, är att han befinner sig i Mellanöstern, men han har fått beviljat ledighet att flyga hem till USA OM det skulle vara så att de vill träffa honom personligen. Thumbs up

Jag försöker verkligen stötta och peppa honom så mycket det går, men det är tufft när befinner oss två skilda platser.

Tack för alla ERA kommentarer och pepp, det hjälper!

8 kommentarer:

  1. Jag haller tummarna och hoppas pa det basta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Vi hoppas på det bästa.

      Radera
  2. Åh vad jag hoppas att det kommer att gå nu! Det är på tiden att det vänder och att Ken får ett jobb :) Håller alla tummar jag kan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, det hoppas vi också!

      Radera
  3. Håller också alla tummar och hoppas på det allra bästa!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för att ni får ett svar snart, både angående jobb och visum!

    SvaraRadera
  5. Great article ...Thanks for your great information, the contents are quiet interesting. I will be waiting for your next post.
    Teoriprov

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)