16 mars 2013

Bloggutmärkelse.

Tack Vilsnajollen för bloggutmärkelsen och att jag vart utvald - det glädjer mig jättemycket!


Utmärkelsen går ut på att svara på nio frågor och skickade vidare till fem fina bloggar vilket jag absolut kommer att göra.

Vad ville du bli när du var liten?
Flygvärdinna - skrev ett inlägg om det för ett tag sedan och det var verkligen mitt drömyrke.

Vad är du idag?
Läkarsekreterare.

Vart vill du helst resa?
Brasilien, Franska Polynesien, Borneo, Australien, Sydafrika.

Vart ser du dig själv om fem år?
Lycklig tillsammans med Ken, barn och hund i en stad någonstans i USA.

Rött eller vitt?
Vitt. Vin och färg.

Sommar eller vinter?
Sommar.

Skog eller hav?
Hav.

Vad gör dig ledsen?
Just nu att inte få vara tillsammans med kärleken i mitt liv. Hjärtskärande.

Vad är det bästa du vet?
iMessage samtal med Ken! Att få vara tillsammans med Ken. Umgås med min familj och med goda vänner. Äta god mat, ta en god fika och emellanåt en påse plockgodis från Karamellkungen.

Jag skickar vidare dessa frågor till dessa fem bloggare:

Myhrans 
Bloggare, underbar vän och fd. klasskamrat som fick mig att börja blogga i oktober 2010.

Jenny i Maine 
Nyfunnen svensk bloggare som precis har flyttat över till USA. Har fått många goda råd och tips från denna tjej.

Henrietta i Texas
Svensk bloggare som pluggar och bor i Houston. Är nygift och väntar nu också på sitt GC.

Annika i Virginia
Bloggare som sedan många år är boende i USA. Beskriver sin vardag och amerikanska fenomen. Mycket intressant och läsvärd blogg.

Johanna i Sverige
Bloggare som jag följt sedan starten. Har efter år i USA valt att flytta tillbaka till Sverige med sin man och testa livet här hemma i Svea.

7 kommentarer:

  1. Men åh, vad glad jag blev för beskrivningen goa du! Ser såå fram emot vår dejt snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite :) Kul att kunna glädja!!
      Ska bli så kul att ses om någon vecka :)

      Radera
  2. Namen oj, vad roligt!! Var inte beredd att se mig pa listan... Jag bugar och bockar..haha! :) Har sa mycket att skriva om nu men har knappt haft nan tid for datorn... men det kommer...;)

    SvaraRadera
  3. TACK snälla Madeleine, vad glad jag BLIR!!
    Ja, jag har ju varit hr lääänge, har lite kött på benen sas.
    HOPPAS att du snart kan flytta hit också.
    Håller alla tummar!!

    SvaraRadera
  4. Nämen vad roligt. TACK Madeleine!!! Det värmer om hjärtat!! Då ska jag självklart svara på frågorna jag också och skicka vidare :)

    SvaraRadera
  5. Ah vad roligt!!! Jag har aldrig fatt nagon sadan award tidigare och var tvungen att googla lite for att se vad jag skulle gora harnast, haha (kanner mig fortfarande som en nyborjare har i bloggvarlden). Tack sa mycket!!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)