11 februari 2013

Önskerubrik - Har du några husdjur?


Har du några husdjur, kommer du att ta med dom eller ska du skaffa husdjur i USA?

Vi(familjen)har alltid haft hundar - labrador, risenschnauzer och nu dvärgschnauzer. 

De två lurvtussarna som vi har nu tillhör mina föräldrar och jag kommer inte att stjäla med deras bebisar till USA, även fast jag gärna skulle vilja det. Kommer att sakna dom något enormt!!

Ken och jag vill gärna skaffa hund tillsammans, då vi båda är uppväxta med fyrbenta vänner och Ken har en önskan om att skaffa en Vizsla när vi kommer till USA. 


2 kommentarer:

  1. Jag var tvungen att googla på vizsla, hade aldrig hört talas om den rasen tidigare.=) Hund är ju ett så himla bra sällskap!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hade själv aldrig hört om rasen innan Ken visade mig ett klipp på Dogs 101 för ett par år sedan. Fin hund :)

      Radera

Skriv gärna några rader! :)