26 februari 2013

Dags att barra igen.

People, I need your help and advice please :)

På Fredag ska jag klippa mig(äntligen), då jag för en gång skull slutar tidigt.

Men jag vet inte inte hur än..

Jag har en lugg som är på utväxt(det var nödvändigt att klippa den då), men nu sparar jag ut den och jag får den nästan bakom öronen. Woohoo!

Problemet är resten av håret..som går ned till axlarna. Gapet mellan luggen och resten av håret gör att det inte känns helt ok om ni förstår vad jag menar.

Såg trailern för Safe Haven för ett tag sedan och gillade Julianne Houghs pagefrisyr...kanske vore något, men Ken trodde att den frisyren skulle driva mig till vansinne, då jag har mitt hår uppsatt för det mesta. Karlar!! 

Jag gillar den frisyren för att längderna skulle kännas mer lika och det finns ju faktiskt bobby pins eller hur?

Vad tycker ni?


6 kommentarer:

  1. Kör på! klipp till! :) Håret växer alltid ut & som du säger, det finns bobby pins :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har haft page tidigare och trivdes i det korta, men har blivit mycket(!!) bekväm med längre hår som man kan slänga upp i en knut..men det sliter ju så mycket på håret.

      Radera
  2. Du är väldigt fin i blont hår! Kanske en längre page där luggen kan växa till sig och vara riktigt snygg genom att just vara en riktigt lång lugg som sedan blir jämnlång efter hand? Tro mig, kort hår hinner du ha...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :)
      Ken ville att jag gärna se mig i blont hår igen, men att färga/bleka det direkt från mörkt till ljust nu känns lite drastiskt...vi började dock lägga i lite mer ljusa slingor för att börja gå mot det ljusare hållet..får se vad jag trivs i. Har haft mörkt hår i 3 år snart.

      Radera
  3. Ja, den frisyren är jättefin! Har tänkt det varje gång jag sett trailern ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte också att den var jättefin och den är en stark kandidat inför morgondagens klipp.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)