11 januari 2013

Gapa stort.

Tid: 07.40am
Vart är jag: Folktandvården hos en tandhygenist - could think of a better plavce to be right now!!
Varför: Ilningar i tand/tänder..befarar hål. F**k!!
Kostnad: Vill inte tänka på det nu..
Vill: Att ni tänker på mig :)

Update från morgonen..
Jag har tandfickor som tydligen blivit djupare?! än de ska vara och det kan leda till tandlossning i framtiden. Så det ska åtgärdas med mycket tandtråd!! samt att jag ska komma tillbaka i februari för grundlig genomgång av mina tänder och rengöring mellan "fickorna" i tänderna.

Har också haft ett hål som typ stannat upp, men det ska också åtgärdas i feb. Åhhh vad mycket pengar jag kommer att ha kvar den månaden!! :( 

8 kommentarer:

  1. Tänker på dig och hoppas att det inte är hål!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ett hål som påbörjats men som "stannat upp"..ehh okay?!? Ska ta itu med det i feb. Usch och fy..

      Radera
  2. Hoppas det inte är något hål! :) håller tummarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade ett påbörjat hål sedan tidigare, men jag kommer att laga det i feb innan jag flyttar.

      Radera
  3. Ah - läskigt! Hur gick det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vart en dyr historia och jag kommer att få laga en bissing samt ta lite tandsten..

      Radera
  4. Uscha!! Det lät inte kul... Skulle behöva gå till tandläkarn själv, men drar mig för det..:p kostar ju inte gratis direkt! :( men måste man så maste man..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var över ett halvår sedan jag gick dit och bad om att få komma tillbaka inom sex mån pga det påbörjade hålet..men icke har jag hört nåt så jag gick dit igår och fick en återbudstid idag på morgonen. Men visst är det dyrt, fast väldigt nödvändigt i mitt fall.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)