8 december 2012

Saturday with the folks.

Hoppas att ni alla har en fin lördag. Här är det ca. -7 grader, solsken och ett underbart vitt landskap ute.

Idag har jag och min familj julstökat ordentligt. Vi har skrivit klart alla julkort till släkt och vänner både i USA och Sverige, gett hundarna deras julbad..med protester naturligtvis!! :), mamma steker köttbullar till julbordet och jag blir sentimental av allt..

..Kanske sista julen med familjen på ett tag och jag kan inte låta bli att bli känslomässig av allt. 
På förskolorna som jag varit under veckorna, så har de små sjungit och övat på luciasånger och det är så fint, så man nästan får tårar i ögonen.

Jag sitter och förbereder julklappar till mina föräldrar och jag hoppas att dom kommer att bli glada och ikväll blir det en session FaceTime med Ken..och som jag saknar honom. Vart befinner vi oss om ett år undrar jag?!


Ha en bra dag allihopa!


  

2 kommentarer:

  1. Skönt att vara klar med julkorten! Jag har gjort mina men ska hitta alla adresser innan de kan skickas. Förstår att du blir sentimental nu, men vem vet. Nästa år kanske ni alla firar jul hos er i ditt och Kens nya hus?=) /Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis!! Jag är sååå(!!) nyfiken på vart vi kommer att hamna och jag hoppas att hela familjen kan fira jul tillsammans nästa år. Vore jättemysigt.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)