25 december 2012

Christmas Eve

God Morgon allihopa!

Hoppas att ni alla hade en bra julafton igår och framförallt en bra Christmas Day om ni firar idag :)

Vi hade besök av släkten igår och vi åt det traditionella julbordet följt av kaffe och massa godsaker till Kalle Anka vid 15-tiden.

På kvällen slappade vi i familjen till en gammal Bondfilm och tryckte i oss lite vin och ost.

Fina julklappar fick vi också och fick jag hudvårdsproduker från Burt's Bees(tack mamma&pappa),Shampoo från Redken(Tack Adam) och en plånbok från Mulberry(tack Ken) och pengar till "flyttkassan" från mormor.

Det kändes jätte(!!)jobbigt att vara ifrån Ken denna jul, då vi har spenderat några jular tillsammans sista åren och förra året gottade vi oss i Thailand.

Inatt har det kommit mellan 10-15cm snö och plogbilarna jobbar för fullt, men de har inte nåt fram till mina föräldrars gata ännu...











6 kommentarer:

  1. Hej! Är i Pittsburgh och firar men saknar nästan Sverige liiiite när jag ser dina bilder :) vaknade 05.20 och kan inte avgöra om det är jetlag eller att jag bara vill öppna mina julklappar haha! Att man ska behöva vänta en extra dag här!!

    Ha det så mysigt i ett snöigt Karlskoga!
    Kram Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!!
      Underbart att få fira jul i USA :) Men visst är det tufft med jetlag..?!
      Ha en underbar julhelg och jag ska svara på ditt e-mail.
      Njut av USA!!
      Kramar Madde

      Radera
  2. Njut av sista svenska julen (på ett tag?) med din familj, nästa år firar du helt säkert med Ken igen. Och det kommer ni att göra alla jular framöver efter denna.=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas verkligen det! Det har känts extra jobbigt denna jul, dels för att jag vet att nästa jul firar jag säkerligen i USA, men också för att Ken inte har funnits vid min sida denna jul. :'(

      Radera
  3. God fortsättning!! :) åh, vad är en jul utan chokladaskar?? :)

    SvaraRadera
  4. God fortsattning! Trevligt med sno. Har fick vi nagon cm men det forsvann snabbt!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)