25 augusti 2012

POTD

Har inte städat eller tvättat på väldigt länge och idag är det dags vare sig jag vill eller inte..och jag kände att jag ville dela med mig av mitt gnällande i detta extremt tråkiga inlägg. 

Men jag håller på och skriver ytterligare ett reseinlägg som kommer inom kort och jag hittade ett citat på Twitter som jag tycker passade väldigt bra.

"I think there are two investments in life that are actually worth the money you pay for them: traveling and education"

Picture Of The Day

2 kommentarer:

  1. Hahaha måste börja med att säga att bilden på kartan över usa i ditt tidigare inlägg var mycket rolig! :) Över till städgrejen, grrr säger jag bara, jag städar hela lägenheten en gång i veckan, alltid lika kul! ;) men man är nöjd när det är klart! kramar

    SvaraRadera
  2. Väldigt passande USA bild eller hur? :)
    Hoppas ni får en bra helg!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)