6 juni 2012

Stockholm Sheraton.

T minus 1 day :D!!

Svenska nationaldagen ska firas med ett besök i Stockholm.

2_203132006_large 

I eftermiddag åker jag till Stockholm för andra gången på kort tid, för att slippa åka tidigt till Arlanda imorgon då älsklingen anländer!!!

Ken har skämt bort mig genom att boka in mig på Sheraton i Stockholm, så det ska bli spännande. 

I eftermiddag ska jag nog strosa runt lite i gamla stan om vädret tillåter.

Kens flyg till Dubai lyfter om två timmar och jag har sååå många fjärilar i magen, hoppas nu att allt går väl med hans resa. 

Imorgon förmiddag är han här!! Äntligen efter sex månader ifrån varandra.

2 kommentarer:

  1. Åh, så roligt! Sheraton låter inte helt fel ;)

    SvaraRadera
  2. Harligt harligt, antligen! Kanner anspanningen med dig, jag har ju sjalv varit i samma sits flera ganger en gang hade vi inte setts pa ett ar..
    Ha en SWEET reunion! Stor kram

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)