17 maj 2012

public holiday.

T minus 21 days!! :D

Långhelg här i Sverige tack vare Kristi himmelsfärdsdag. Skönt att få någon klämdag så man kan ladda batterierna inför nästa vecka då vi har redovisningar, tenta och inlämning av diverse uppg.

På måndag ska jag opponera på ett arbete och jag vet egentligen inte vart jag ska börja, men jag har opponerat en gång tidigare och det gick jag bra.

Imorgon blir det lite plugg innan vi ska bege oss till mina kusiner där det vankas lite mat framåt kvällen, ska bli kul.

På lördag ska jag in till Karlstad för en liten study session tillsammans med en klasskamrat. Känns bra att kunna ge varandra tips och råd inför kommande opponering. Hon kanske lägger märke till saker som inte jag gjort och vice versa.

Happy weekend. 


 1081758-9-1299856459316_large




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)