22 februari 2012

Packar inför USA besöket.

Försöker att börja packa lite ikväll, så jag inte har allt att göra imorgon kväll.

Har en hektisk eftermiddag, först in till skolan på förmiddagen och sedan besök hos tandhygienist, lunch hos mormor, shoppa det sista till mina svärföräldrar..busy busy!

Laddar kamera,iPhone, iPad och MacBook inför resan, men jag tror att jag lämnar iPaden hemma, för jag kommer nog mest att arbeta på datorn. Behöver jag säga att Ken och jag gillar Apple :)

Jag ska också försöka packa praktiskt denna gång för jag blir så trött på alla säkerhetskontroller med upp och ned plockande av alla saker i handbagaget och det kommer att bli ett par innan jag når Montgomery.

Ha en bra kväll!


2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt underbar resan nu! kramar

    SvaraRadera
  2. Ha en bra resa och hoppas att allt gar bra! Safe travels! Kramar

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)