20 januari 2012

Chronicle 2011

Den kommer lite sent, men här kommer min årskrönika från 2011.

Januari
Ken var fortfarande kvar här i Sverige och vi besökte Ryssland och Moskva.



Februari
Fortsatte att plugga och veckorna rullade på. 
Firade att vi hade varit förlovade i ett år!

Mars
Testade att skicka post till Kens nya bas. Det fungerade inte alls. Det blev mycket thailunch efter skolan och afternoon tea.
Massa skypesamtal med Ken.

April
Mycket oro kring tornadon i Tuscaloosa, där Kens bror pluggade.
Påskifrande med släkt och vårväder.
Min farmor lämnade jordelivet.

Maj
Jag fyllde jämt..usch och fy för att bli äldre. 
Praktik i 5 veckor på en lokal vårdcentral. Valde att inte sommarjobba och reste till USA istället för att spendera juni-juli månad.



Juni
Sommarlov och färdig med mitt första år av utbildningen.
Reste till USA och hade en underbar tid tillsammans med Ken.

Juli
USA med besök till Las Vegas, Miami, Key West och New Orleans och samt Kens hemstad i Alabama.





Augusti
Hemkommen från USA och dags för termin 3.

September-November
Pluggande och gjorde min praktik på medicinkliniken. Massor av planerade inför bröllopet i Thailand. Mycket hysch hysch kring detta :)

December
Massor av slutuppgifter i skolan, terminsavslutning.
Resa till Dubai för att möta Ken och sedan vidare mot Thailand och vårt bröllop.



2 kommentarer:

Skriv gärna några rader! :)