26 december 2011

Möte med vår wedding coordinator.

Hela hösten har det planerats och som jag har beskrivit tidigare, så har vi också bytt destination ett par gånger och anledningen till det är för att vi ska gifta oss. 

Men vi har hittat den perfekta platsen och vi har fått möjligheten att skapa dagen som vi drömt om. 

Igår hade jag min första fitting av min bröllopsklänning och det behövdes bara några mindre justeringar. 

Idag träffade vi Bee, vår coordinator och vi gick igenom "inför bröllopsdagen" med våra timmar på deras Spa, Manikyr, pedikyr samt makeup och håruppsättning följt av platsen där ceremonin ska äga rum och även menyn på kvällen. 

Vi är så glada och förväntansfulla :-) Snart kommer jag att vara Mrs H!!

3 kommentarer:

  1. Ska ni gifta er i Thailand? Hoppas ni har det gött, i Sverige är det fjuttiga + grader och mest regnigt och mulet. Hade gärna haft lite sol nu :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad underbart! När blir det av!!??

    SvaraRadera
  3. Men gud vad spännande, Grattis! Och ur visumsynpunkt tror jag att det blir mycket lättare så. Men grattis grattis grattis! Och jag är säker på att det blir superfint!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)