17 december 2011

Dubai.

Igår och hela dagen idag har vi spenderat på Dubai Mall :) Det är en otrolig känsla av att vara tillbaka igen efter nästan två år, men det kändes nästan som att komma hem. Idag har jag fått min julklapp-en michael kors klocka och jag blev jätteglad. Typ den första märkesklockan som inte är kopia från Kina. Haha! Och jag kan bara säga att jag blir väldigt bortskämd av Ken...and i love it!!! Nu är vi tillbaka på hotellet, men ska strax iväg till ett libanesiskt ställe och röka lite shisha.

3 kommentarer:

  1. Gud vad mysigt! Tycker absolut att du förtjänar att bli bortskämd, jag älskar Michael Kors.

    SvaraRadera
  2. Jag skamde bort mig med en Michael Kors vaska i vitt skinn nar jag fyllde 22, jag hade en passion for handbags da... Den vaskan blev liggandes i min koffert pa bilen, och ligger nog dar an i dag... Till och med flyttats over mellan tva bilar, men fortfarande i bagageutrymmet haha! Jag ar 26 nu kan jag meddela! :) Ar har inne och tittar och kommer pa mig att kommentera, men sa kranglar det alltid och sa ger jag upp innan jag far ivag den, men nu har jag kommit pa hur jag ska gora! :) Ska du vara i Dubai over jul eller? Ar det dar Ken ar?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilken present och vad underbart ni verkar ha det på eran resa!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)