19 juni 2011

Snart dags att bege sig till Stockholm.

Jag har väntat på dessa nästkommande dagar i 6 månader!! och nu är vi här.. Yay! Jag är så lycklig :)

Idag klockan 13 åker jag till Stockholm och senare ikväll ut till Arlanda för att checka in på Radisson Blu och det ska bli skönt att vakna utvilad imorgon bitti, äta frukost buffét och ta hissen ned till Terminal 5..easy peasy.

Jag är inte helt overjoyed över flygresan med transit över typ hela USA, men efter den första flygresan (ARN-JFK), så är jag i USA.
Då återstår den underbara immigrationskontrollen och ännu mer säkerhetskontroller.., men det ska nog gå bra.
Ken kommer att ligga cirka ett dygn eter mig i flygtid och anländer på onsdag morgon lokaltid.  

2 kommentarer:

  1. Lycka till och hoppas allting gar bra och att du far en harlig tid med din alskling!!! Ska bli kul att folja pa bloggen!!! kram

    SvaraRadera
  2. Sa var det antligen dax... :) Hoppas resan gar bra!! Hope you'll have a great time nu!! vilket jag inte tvivlar pa en sekund att du inte kommer ha! ;)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)