17 oktober 2014

Fest i dagarna tre.

Hektiska dagar råder på museet. På söndag öppnar nya utställningen och igår var det press-preview och på kvällen hade man en stor middag för VIP-gäster.

Idag väntar jobb igen och det kommer bli ännu en sen kväll. Ännu en fest kommer äga rum och cateringfirmor samt blombud har avlöst varandra. 
Idag kommer också vara första gången som jag kommer att få se tavlorna, då det varit mycket hysch hysch kring dom och det ska bli så spännande.

Imorgon är jag dock ledig och på kvällen är Ken och jag bjudna till utställningen. 
Mingel och drinkar låter inte fel...

Ha en fin fredag!

6 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att få gå på mingel! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättemysigt! Jag jobbade igår och WOW. Så mycket trevliga människor, vackra klänningar och skor. Skitkul rent utsagt!

      Radera
  2. Detta låter verkligen trevligt. Njut av det. Hälsa till Ken och pussa på Linus.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade det underbart och det var en upplevelse, så kul.

      Radera
  3. Det låter både spännande och kul. Är säker på att tavlorna är superfina. Den utställningen hade jag som sagt mer än gärna sett om den hade varit här i krokarna.
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utställningen har redan haft mycket besökare, då denna utställning är den enda i USA. Helt fantastisk.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)