18 september 2014

Avsked på flygplatser.

Jag avskyr avsked, att behöva säga farväl till familj och vänner. Genom åren har det blivit många(!!) farväl på flygplatser över hela världen speciellt för Ken och mig. 
På något sätt sitter den känslan fortfarande i varje gång som jag behöver säga farväl och idag var inget undantag när mina föräldrar åkte hem.

Usch och fy vilken jobbig dag!

Men vi får ta nya tag och som jag nämnt tidigare, så får vi inom kort börja planera och spara till nästa gång vi ska ses.

14 kommentarer:

  1. Skickar lite extra kramar, jag vet sa val hur det ar med dessa avsked. Oftast vet man inte heller nar eller var man kan ses igen....
    Det ar jobbigt och tyvarr blir det inte lattare med tiden...avsked ar nog nagot som man aldrig vanjer sig vid!
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, håller med! Det är alltid tufft och jag bävar när den dagen kommer.

      Radera
  2. Jag förstår känslan. Hade distansförhållande ganska länge och det var alltid lika jobbigt att säga hej då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag och Ken hade också långdistans under flera år och det var så otroligt jobbigt att behöva säga farväl och veta att det skulle dröja 6 månader innan vi skulle ses igen...

      Radera
  3. Kram! Det är inte kul att bo långt ifrån familjen. Hoppas ni kan ses snart igen! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det hoppas jag också. Vet inte när vi kommer resa till Svea nästa gång...Dock tacksam att FaceTime finns :)

      Radera
  4. Uscha, hejdås är aldrig kul och det blir definitivt inte lättare med tiden..:( Blir alltid dessutom så tomt efteråt. Skickar en stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det kändes otroligt tomt i huset utan dom... :( Gillar verkligen inte avsked, men vi har pratat sedan dess och vi börjar komma tillbaka till vardagen och våra samtal via FaceTime.

      Radera
  5. Fy 17! Jag VET!! OCH det blir inte lättare. TVÄRTOM!!
    Det gör ONT! Mer ont för varje avsked.
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är så otroligt jobbigt och den dagen var inte kul.

      Radera
  6. Usch avsked suger verkligen. Det skär i hjärtat varje gång och inte blir det lättare med tiden. Men jag tycker ni gör helt rätt i att redan nu börja plannera och spara inför nästa resa och träff. Vad kul att de har fått vara hos er och fått se hur du bor samt lite av hur din vardag ser ut samt att få träffa Linus. Sådant är trevligt när man pratar med varandra på Skype. En stor kram till dig. Det kommer att kännas väldigt tomt i några dagar framöver innan man kommer in i sitt vardagslunk igen.
    Kraaaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, håller med dig till fullo. Jobbigt och tungt i början, men nu har vardagen kommit tillbaka och vi är tillbaka med FaceTime-samtalen igen, vilket känns bra.
      Kram

      Radera

Skriv gärna några rader! :)